If we were a movie...

Jag tycker om musikaler.
Tanken slog mig just. Om man helt plötsligt börjar sjunga allt man säger bara så där ute bland folk, tror ni att de skulle hänga med?
Skulle det bli en musikal som folk helt plötsligt spelar upp själva eller skulle det sluta med att jag gjort bort mig totalt (ännu en gång som min fina stol Thorssa just påpekade)? Kanske måste man snacka ihop sig med någon annan först...
Men jag skulle vilja göra en sjungande flashmob som sprider sig helt oprovocerat och spontant, typ som i Enchanted.
Förstår ni hur häftigt det vore? Att bo i en musikal för en dag.


Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

[signs up]

Okay, here's the plan:



Jag skiter i Datavetenskapsutbildningen i höst, skriver upp mig på läkarlinjen. Inom 10 år kommer jag vara färdigutbildad kirurg med tillräcklig erfarenhet för att få göra kirurgi inför publik (i utbildningssyfte för läkarstudenter).

Sen börjar jag på "Thankless Job" och ser om publiken nappar...

2010-04-05 @ 20:55:33
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, det vore verkligen hur häftigt som helst! XD Men som sagt; då måste man ju få med sig några först, tyvärr är det nog inte så lätt att få folk att börja sjunga bara sådär, även om det vore coolt =P

2010-04-06 @ 00:24:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0