Intervjun

I blew it.
On purpose.

Jobbet var 6-8 veckors praktik som växeltelefonist åt Länsstyrelsen, något jag säkert nappat på tills vidare om jag inte redan haft grönt ljus från apoteket. Jobbet skulle eventuellt räcka någon veka in på sommaren men då som timanställd vikarie.
Han bad mig berätta lite om mig själv men visste själv inte vad han ville veta. Nähä, och hur vet jag då vad jag ska svara? När jag fått den frågan förut har vissa velat veta om min famlij och andra hur jag trivdes på gymnasiet, a little direction would be nice. Han undrade om huruvida jag tänkte stanna i Härnösand de närmsta tre åren och såg bekymrad ut när jag sa nej, ändå tryckte han på att det här giget inte ens skulle hålla sommaren ut.
Hans sista fråga var om jag ens var intresserad, med tanke på att jag kommit dit ovetanes om vad jobbet ens gällde. Jag sa som det var, min telefonera är slut om jag själv får bestämma.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, känner du inte för det, + har plats annanstans, så vad ska man göra då liksom.. Glad att du fick plats på apoteket iaf! =)

2010-04-26 @ 20:37:22
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0