Maskeradbilder

Nu kommer bilderna från mitt födelsedagsfirande. Och ni får helt enkelt nöja er med bilder för jag orkar inte blogga med text en månad bakåt.

 Hela gänget. Och min bror, men det kan inte hjälpas.

 Kix som någon slags fjortis
 Nike som 80talist
 Märtha som annan slags fjortis
 Thorssa gillar fotboll för en kväll
 Annette har börjat modeblogga
 Susanne var bilmekanikern som aldrig kunde vara ensam på ett foto
 Fysiken Jakob fick prova på hippielivet
 Erika blev helt plötsligt kvällens hurtbulle
 Och som den gamling jag numera är tyckte jag att bäbis var en utmärkt motsats.
 I got a book! That makes sounds! And I can chew on it! Märtha tog det lite väl bokstavligt att jag gillar barnsliga saker, men det passade mig utmärkt för kvällen. Fick andra finsaker också som hallondoftande lotion, mamma mubok, kladdkaka och annat häftigt men det här är enda som fastnat på bild.
 Ageplay at it's finest~~
 Susanne och Kix i någon dramatiskt långsam slagsmålsdans
 Jag är ingen bra strippa. Å andra sidan skulle jag gärna skylla det på sparkdräkten.
 Kix gör det desto bättre med Susannes skiftnyckel

Och helt ärligt togs det inte så många fler bilder så nu får det vara bra så återgår jag till min film och kaka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Looks like you guys had fun =) Och du ska få present av mig också, i sinom tid, I promise!

2010-04-25 @ 21:54:07
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0