Tragiskt?

Var ute i Sundsvall igår, blev bara John av de planerade medföljarna som dök upp men han hade istället med sig en Johanna, en Jocke (som var asdryg) och en Steve som var den som enligt min mening var den mest intressante i sällskapet med sina kunskaper om olika obskyra musikaler och Disneyfilmer.
En efter en försvann dem och när John, som var sist kvar med mig, vid ett ville hem och sova så fick jag sällskap till schellmacken som tydligen är öppen 24 timmar om dygnet. Där stod jag sen mellan 2 och 5 på onsdagsnatten. Läste lite i en bok som Thorssa skickat med mig (Mort av Terry Pratchett om någon orkar undra, tis naaajss) mellan besöken av olika fyllon vid mitt bord. Först en tjej som var ett år äldre än mig, sjukt trevlig och minst lika packad och hennes killkompis som beskyddande tornade över henne. Sen ett par fulla män i 30årsåldern som tidigare under kvällen bråkat med random tjockis och en av tjejerna som jobbade där, men ändå var rätt trevliga mot mig. De påstod att de var piloter, jag vet inte hur sanningsenligt det var men någon måste ju vara det antar jag. Även om jag föredrar min illusion om att flygkaptener inte är fulla och otrevliga mot kassörskor...
Vid 5 bjöd jag herrarna adjö och knatade istället iväg till busstationen på värkande fötter för att ta första bussen hem, yes, det här var ett planerat drag som jag och Thorssa gjorde för skojs skull. Strax efter 6 rullade jag in i hemstaden och möttes, vid backkrönet, av hans varma famn. Sen sov vi. För lite. Men vi sov.
Still, I say

brb

Kommentarer
Postat av: Emelie

Drygt det inte blev som du tänkt dig.. So sorry I couldn't come, men jag hoppas du förstår iaf.. Next time hunny! <3

Men varför hade du ingen att sova hos? O.o Om du nu skulle ut i S-vall? Boooring att va själv på 7-eleven i 3 timmar.. XP

2010-04-08 @ 22:46:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0