Fy fan vad jag är bra!

CSN har äntligen fått tummen ur och läst igenom och tänkt kring min ansökan om studiebidraget i höst. Det blev ett ja! Dock bara ett ja som gäller från och med vecka 35 - jag börjar vecka 33. Men den kampen tar jag inte idag.

Igår var jag så där jobbigt badsugen, utan att det blev av. Jag borde städat rummet också men det kände jag mer press än vilja om så istället infann sig den klassiska handlingsförlamningen framför MovieBob.
Idag skulle det nog slutat likadant men det gjorde det inte. Så nu sitter jag faktiskt i ett rent rum (så när som på det där skrivbordet som jag ska ta tag i nångång) och väntar på att tvätten ska bli bra om 1½ timme.  

Visst är jag duktig? Snälla, säg att jag är duktig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va bra att de ÄNTLIGEN svara iaf! Och bra de sa ja ;D

Superduktig är du gumman ;D Har Känner mig duktig jag också; har tvättat, vattna blommorna och dammsugit i veckan ^^

2010-08-12 @ 23:24:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0