Morgontrött

Igår var jag och Susanne med Alva efter att jag slutat jobba. Vi lagade kycklinggryta, tittade på Hjälp Jag Är En Fisk och Zoolander före vi fastnade framför YouTube och en massa Oldspicereklamer. Fan vad jag är nyfiken på hur Oldspice luktar! Vet nån om det ens säljs i Sverige så man kan gå till en butik och sniffa lite?

Thorssa spelade rollspel med några kompisar på kvällen så jag och Kalle beslutade oss för att vara kulturella istället. Vid halv 10 kom jag alltså hem till honom och så drack vi lite vin och pratade om film i kanske en timme före vi gick ner till Bittens för att få nya vinsorter och bytte samtalsämne till politik.
Vi var så upptagna med vår nachotallrik och konversation att vi inte märkte att det blev sent förrän min första gäspnig kom smygande,då tittade vi på klockan och såg att de skulle stängt för 10 minuter sen och att jag skulle upp om 6 (5) timmar.

Tis was a good night but now I'm really, really sleepy.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, vilka charmiga reklamer! XD Diggar speciellt den andra, hahaha!

2010-08-12 @ 11:53:33
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0