While waiting for someone better to do...

Susanne sov till strax före 1 idag. Jag tror hon var trött...
Nu är hon ute och leker med några kompisar och jag passar på att göra viktiga saker jag med. Så nu har jag läst ut boken hon lånat till mig, Demons Convenant, sjukt bra och alla som inte hört talas om den borde läsa första boken i serien: Demons Lexicon av Sarah Rees Brennan.
Så har jag ätit också, inte lika trevligt eftersom det var fisk, men men.
Nu sitter jag och lyssnar på de här två hemsidorna med Musik och Regn medans jag lagar ett par byxor. Jag känner mig extremt vuxen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det för böcker då månntro? =)

And yes, du är så vuxen så ;)

2010-08-09 @ 22:23:41
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0