Jag vs Min bror

Jag insåg nyss att min två år yngre lillebror är vuxnare än mig:

Jag bor hemma - Han bor i Skåne
Jag ligger efter i skolan för att jag hellre läser Harry Potter för femtielfte gången än öppnar matteboken. - Han verkar klara sig rätt bra.
Jag dricker fortfarande oboy - Inte han
Jag blir full ibland - Han dricker inte
Han tycker att sex är något man klarar sig utan - Jag kallar honom för oskuld och tvingar mig på min pojkvän (hur högstadoepojke kan man vara egentligen?)
Jag är kortast i familjen - Han är längst
Jag rakar benen - Han har helskägg

Inte en jävel som såg oss skulle ttro på att jag var den äldre av oss. Fan vad deprimerande insikt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha! =P

2010-12-22 @ 01:15:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0