Sämst

Jag äter mig fet på godis och kan inte logga ut från facebook.
Hur tusan förväntade jag mig att komma ikapp i matte och fysik egentligen? Har fortfarande inte kunnat hämta ut resttentorna på de två kemidelarna eftersom tjejerna på expeditionen är sämst och inte sitter där de ska. Men hittade resultaten på hemsidan till slut, har äntligen klarat första delen - tog bara tre försök.
Andra delen sumpade jag tydligen däremot. Sa ju att det inte kändes som att jag fick de 100% hon krävde. Och det här är ju en så bra skola att man kan anmäla sig till januaris omtentor nu. Fast bara för del 1, och bara i sundsvall. Ska jag göra omtenta på del 2 ska jag tydligen till östersund. Eller hur de nu tänkt, men det är vad det står där man ska anmäla sig för tentor...
Jag har fortfarande ont i ena armen, upp emot axeln fast på insidan-baksidan typ. Jävla halksnö, skulle gå nerför några trappor ute idag, såg att snön lagt sig som i en backe över trappstegen och höll därför fast mig i ledstången. Och tro på fan att jag halkar till halvvägs ner, och inte lite heller, nej jag glider ungefär 5 steg neråt medans min hand låser sig om stången så att jag hänger som i ett snett streck. Så nu har jag ont i armen.
Och jag har varit världens grinigaste människa idag när jag, Erii och Jessica skulle skriva klart våra fysiklabbar. Allting var ett enda stort bråk och jag fick sitta och blänga på papper och försöka stänga ner hjärnan för att inte klippa till någon. Inte okej.
Imorgon ska jag tydligen till Bittens och sitta och lyssna på en förkyld hemvändare. Om jag inte tvingas stanna hemma och välkomna min bror som ska dyka upp strax före midnatt om tågen i skåne vågar gå som de ska i det här vädret.
Utan att överdriva så är snövallarna längs vägarna någonstans mellan knä- eller midjehöjd på mig nu. Knädjup där det är nyskottat men jag har sjunkit ner så att snö letat sig in mellan byxor och tröja bara genom att gå de 100-150? meterna mellan mig och Thorssa. Det är inte klokt. Och det snöar fortfarande, har gjort sen i onsdags eller torsdags....
Snart dör nätet. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kämpa på gumman, jag hejjar på dig!



Stackars sötnos som har ont, jag kan blåsa åt dig imorrn, för då ses vi, wiie! <3



Jag vet, sjukt mycker snö här uppe alltså! =O

2010-12-22 @ 01:18:09
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0