Helgen

Fan vad skönt det var att få träffa Emelie igen! Har gått alldeles för lång tid, träffar henne nästan lika sällan som Thorssa nu för tiden trots bara en knapp timmes bussfärd mellan oss.
Vi gjorde god mat, korkade upp vinet hon köpt till min 20årsdag och pratade om allt viktigt. Till efterrätt åt vi varsin semla för att fira min bortglömda Fettisdag i efterhand före vi fortsatte kvällen.
Pratmakarna gjordes om till ett dryckesspel för uppvärmningens skull me när vi knappt kunde sitta rakt efter en halvtimme övergav vi det spelet till förmån för tärningar och mindre viktigt prat, dock fler foton som förhoppningsvis aldrig lämnar våra egna hemliga hårddiskar.
Vi däckade vid halv 3 och vaknade ungefär 6 timmar senare. Och idag har jag upplevt min första (typ) bakfylla! Även om jag inte fattar vad folk klagar över. När jag vaknade var jag lite, lite huvudvärksöm i högra tinningen men det försvann tillsammans med en djungelvrål. What's all the fuss about?

Idag har jag kommit hem, tagit mig till murberget för att kolla på när Johan, Susanne och några andra gymnasister visade upp filmer de gjort på sitt individuella val. It was ... special.
Sen hem till Mistress tillsammans med Nike för att tvätta, prata om Disney, musik, laga mat, prata om födelsedagsfiranden, fangirlande, tidelag och cosplays.

Bra helg men nu är jag trött. Påminn mig om att jag måste leta headset och annat viktigt imorgon?

*EDIT*
Nu lägger jag ut vissa av de bilderna Emelie lagt upp på sin blogg, hennes var noga utvalda och mina är ännu mer sållade eftersom jag har en "öppen" blogg, att hon hänger ut fyllefoton på oss bakom lösenord känns däremot lugnare.

 Supergod mat
 Supergott vin
 Tipsy..
 Levande ljus, snacks, spel och sprit. Night just keeps on getting better!
 Citronerna börjar gå åt...
 Vi lekte med tärningar efter vi värmt upp med pratmakarna som sagt.
 Så går det när man spelar tärningar som säger att man ska dricka eller klä av sig... Also: jag blundar på praktiskt taget alla bilder från att tärningarna åkte fram.

Kommentarer
Postat av: Mistress

We had fun :D

2010-02-28 @ 17:42:33
Postat av: Emelie

Det var verkligen superhärligt att träffa dig igen sötnos! Vi får inte det låta gå såhär lång tid mellan gångerna, man får ju abstinens, haha! <3

Hahaha, lyllo dig som sluppit bakfylla, jag hade huvudvärk hela dagen jag, försvann nån gång mot eftermiddagen...

2010-03-01 @ 12:22:38
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh Emelie emelie emelie emelie - sweety pie?

Why oh why oh why can Richie-poos not see your bloggy-woggy?

If I tell you I've got an Impreza does that help? :)

2010-03-08 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0