Så jävla typiskt mig.... FAN!

Flat Stanley, ni vet den där lilla pappersdockan min chefs fru bad mig ta med till London för hennes systerdotters skull. Han är borta. Vi hade honom med på vår rundtur förra söndagen, sen kom vi hem och jag tog upp honom ur väskan tillsammans med kameran. Sen dess har han inte synts till. Och vi har vänt både min väska och lägenheten uppochner jag vet inte hur många gånger.
Fan!
Men inte vågar jag säga sanningen, att jag tappat bort honom hos min pojkvän och vi inte kunnat hitta igen honom. Så den officiella förklaringen får bli att han kom så långt som Tower Bridge (senaste fotot med honom) och sen blev tagen av vinden.
Men har fortfarande ångest inför att komma tillbaka utan honom med ingen bättre förklaring än så. Fan, fan, fan.

Kommentarer
Postat av: Mistress

That's not good ^^" I do hope you will find him!

2010-02-22 @ 23:40:38
Postat av: Beelz

Köp en Mecha-leksak från Japan och säg att den utvecklades

2010-02-23 @ 00:42:04
Postat av: Emelie

Fy fan va jävligt gumman, inte kul alls =( Tycker synd om dig.. Krama om

2010-02-23 @ 21:46:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0