Valentines Day

Ok, jag erkänner. Jag är inget, och har väl heller aldrig varit något, fan av idén att kärlek är något som hyllas en dag om året. Kärlek ska hyllas varje dag för att man menar det, inte 18 timmar per år för att marabou har utförsäljningsrea.
Men nu ska det komma en film som jag tycker verkar riktigt söt och som jag faktiskt kan tänka mig att se. Dock inte på alla hjärtans dag. Men sen nån gång, med massa tjejkompisar och chokladbollssmet.

Här är klippet som fick mig att öppna ögonen:



Och här är trailer 1 och 2.

Så. Vilka flickor vill fjolla sig med mig och choklad framför den här filmen någon passande helg?

Kommentarer
Postat av: Erika H

Jag, jag och jag!! x3

2010-02-06 @ 13:33:23
Postat av: Emelie

I love Valentine's Day, och nu för första gången ska jag få spendera denna dag med någon jag älskar så otroligt! x3 I'm so happy :3

Och jaaaaag vill se den där filmen, den verkar vara helt underbar! x3

2010-02-06 @ 17:13:35
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

Verkar asbra, jag vill se xD

2010-02-06 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0