Ljus framtid?

Från och med idag är jag nu officiellt arbetslös.
Hittade en liten notis om ett ledigt jobb, visserligen telefonförsäljare vilket jag lovat mig själv att aldrig bli men nöden har ingen lag och det skadar ju inte att söka. Nu till problemet, den ansökan ska vara inlämnad på onsdag klockan 10. Det är inte det att jag inte tror att jag kommer klara av jobbet på något sätt. Det är det att jag verkligen suger på att skriva bra ansökningsbrev. Tillochmed nu när jag vet att de skulle tjäna som fan på att anställa mig kan jag inte få ihop mer än 3 meningar. Heja mig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Good luck hunny, jag hejar på dig! <3

2010-01-12 @ 15:16:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0