Världen glittrar~~

Har ni sett hur vackert det är ute?
Kanske inte just nu-nu när det mest är mörkt, men tidigare idag så glittarde varenda lilla kvadratmillimeter av världen i sin vinterskrud. Man blev lycklig bara av att titta ut genom fönstret och när man själv var ute och en del av det var det som att sväva igenom ett drömlandskap med allt glittrande och gnistrande runt omkring.

Eftermiddagen har spenderats hemma hos Susanne tillsammans med Kix. Vi har pratat om jagvetintevad, ätit vitlöksbombarderad chili con carne och kollat på Bridget Jones. Och så har jag fått ett särskilt samtal. Han tyckte att jag lät bra och när det kom fram att jag satt inlåst på IB i 2½ år blev han eld och lågor. Så imorgon ska jag fixa lite pappersarbete och på måndag börjar jag min praktik.
Är jag bra eller är jag bra?!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Du är så jävla bra!

Du har vart arbetslös i typ... EN dag och skaffat jobb?

Fantastic

2010-01-13 @ 23:10:35
Postat av: Beelz

sv: En sak jag inte berättade om var att jag i drömmen också fick nåt ryck och gormade nåt i stil med "YOU SHOULD FEAR ME!!" i asmörk röst, typ exorcisten-style...

2010-01-14 @ 11:49:07
Postat av: Emelie

Jag vet, supermysigt när världen har på sig sin vinterskrud :3

Stort Grattis till praktikplatsen, är så glad för din skull! =D

2010-01-14 @ 15:20:37
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0