Butts and groins! I am your sparkling Edward!

Det var kul hos Erika. Massa ätbart överallt och ett födelsedagsbarn och en Kix att fördriva tiden med.
Fråga mig inte hur det gick till för jag vet inte själv, men på nåt sätt lyckades jag och Erika ett flertal gånger under fikat snubbla in på ämnet balett. Efter ett tag konstaterades det att hon hade Nötknäpparen på sin dator och att vi två borde bänka oss framför denna när gästerna dragit sig tillbaka.
Det är, egentligen, en rätt bra saga men vi förstörde den antagligen lite med vårt kommenterande om den glittrande prinströjan, tajta trikåer om manslemmar och gay russians. Men kul hade vi och vi kom fram till att det vore kul att se något liknande på riktigt. För att ha någon slags referens på prisklasser gick vi in på ticnet, utan tanken att köpa något i nuläget och upptäckte att det kanske inte behöver vara så fasligt dyrt som man tror.
Så den 9e oktober drar jag och Erika till Stockholm för att gå på Svansjön.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Visitors :D?

2010-07-20 @ 14:06:42
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fy va roligt med att gå på Svansjön alltså! =D

2010-07-22 @ 00:18:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0