Morrn

Thorssa sover men eftersom han var uppe till 02 kan jag inte klandra honom.
Precis som att inte jag kan bli klandrad för att ha varit vaken i närmare en timme efter att ha somnat vid 20. Nej, jag vet inte heller hur det gick till.

Igår badade jag äntligen i bondsjön, och fick tillochmed med mig honom ner i vattnet trots att det inte var Thailandsvarmt.
Jag är egentligen rätt superhungrig nu och skulle gärna baka ihop lite frukostscones, men mjölken och marmeladen är slut och jag har inga pengar att handla för. Kan inte lyckas med allt, om några dagar däremot, då jävlar.

Den genomgående trenden i nattens 5 sista drömmar var Lilla Sjöjungfrun, fast inte nån trevlig version...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, oj, klockan åtta redan? Slutkörd igår eller? =P Yay, jag badade igår jag också! =D Var ju härligt ^^

2010-07-03 @ 10:25:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0