Yay, alla mina inlägg handlar om hur jag varken har eller får några pengar

På onsdag skulle jag fått mitt dumma bidrag för maj-juni. Idag tycker de att det är en lämplig dag att skicka tillbaka mitt intyg och påpeka att det inte är korrekt ifyllt. Såklart kommer jag hem och ser detta brev 40 minuter efter att deras förbenade kundtjänst har stängt för dagen.
Om lite drygt en vecka ska jag få mitt absolut sista bidrag. I samma brev har de bifogat den blanketten med orden "Du har fyllt i försäkran för en period som är kortare än en månad. [...] Det är bara i samband med att ditt program slutar som perioden kan vara kortare." DET ÄR JU SLUT!
Åh vad less jag blir. Då måste jag alltså skaffa fram två extra närvaroblanketter och fylla i allting igen och skicka in så får jag kanske mina pengar samtidigt som min lön. Fan! Jag hade ju räknat med pengarna nu. Dumma, dumma dem!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men fyyy faaan va dryyyyygt! XO

2010-07-05 @ 22:55:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0