They did rock us

Fy fan vad bra!
Den var betydligt roligare än någon av oss väntat sig och det var så jävla snyggt hur de gjort allting så .. framtidigt. De fängslade rebellerna bakom lasergaller (som inte bröts när man rörde det) och alla som levde i Planet Malls gagavärld var så underbart plastiga i sin framtoning. Som huvudrollstjejen Scaramosh uttryckte det "they put me here 'cause they didn't like my clothes. [... ] The Gaga-gals think I'm a lesbian since I don't wear pastels."
Och för alla dummisar som tror att Gaga anspelar på Lady Gaga kan ni ju gå och dränka er, det handlar om Radio Gaga.
Det var så jävla nice att kunna känna igen låtarna som kastades emot en och alla skämt om nutidens (och något äldre) musiker var så fantastiskt klockrena. Jag stormtrivdes genom hela showen och med tanke på de stående ovationerna som inte tog slut i första taget är jag rätt säker på att jag inte var ensam om det.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, rescensioner eller bloggningar med syfte är inte riktigt min grej. Det var bra. Leta reda på vettiga biljettpriser när ni är i London och se själva.

Kommentarer
Postat av: Beelz

sv: Det är från när jag började gymma. I början boxades jag och promenera för att gå ner i vikt och först när boxningssäcken ramlat ner för 11e gången sket jag i det och köpte gymkort i början av april.

2010-06-05 @ 22:09:50
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååh, va roligt det låter! Skulle också vilja se.. Mamma och pappa ska ju se den showen i höst, orättvist!...

2010-06-06 @ 02:01:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0