Lycka!

Jag fick sova ut idag. Så fruktansvärt löjligt skönt! Somnade vid halv 10 (fick ett krot telefonsamtal halv 12 men det struntar vi i) och sen vaknade jag 07.07, förstår ni lyckan i detta? Jag sov en dryg timme längre än jag brukat få och jag vaknade 20 minuter före väckningsalarmet drog igång så att jag kunde sitta och mysa under täcket framför datorn lite extra länge. Idag kan nog bli en bra dag. Har inte nyst än även om jag redan tagit slut på 2 rutor hushållspapper och börjat känna mer i halsen. Men det kan vi bara strunta lite i så mår jag jättebra. Ikväll ska vi dra ner till Sundsvall för att kolla på Alice i Underlandet, dock inte i 3D eftersom de bara sagt att de "ska installera 3D någon gång under våren" och jag antar att just någon gång är nyckelordet där. Men jag är ändå fast övertygad om att det kommer bli en bra kväll, det blir Emelie, Susanne (Mistress), Susanne (Sneddon), Märtha, Tott och jag. Och vi går på den tidiga visningen så att jag och Susanne kan ta en buss hem på kvällen vid 10ish och ändå hinna hänga med alla och mysa efteråt. Skulle väl vara mysigt att bara sätta sig på Svenssons med varsitt glas vin eller nåt som efter Loke men Mistress är ju fortfarande liten i 1½ månad till så vi lär väl snarare hamna på ett kvällsöppet café eller nåt men det är inte heller helt fel. Choklad.
Anledningen till att jag fick sova ut idag? Jag skulle ju jobbat hemifrån igår för första gången men siffrorna jag skulle så in för att ringa på hans räkning ville inte funka än och kom inte igång förrän jag var fem minuter ifrån honom igår så jag ringer hemifrån idag istället. Men jag klagar inte, det innebär lunch. Något jag missar i 99% av fallen när jag jobbar där eftersom de inte äter det och jag inte vågar snylta på mer än deras teförråd.
Och det är fint väder ute som jag ska försöka ta vara på också. Klarblå himmel och solsken får inte bara ignoreras hur som helst.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt när man känner att man fått sova ut ^^ Alltid småhärligt att vakna före klockan, så slipper man stressa =) (Gjorde jag också imorse =P)

Ska bli superkul med bio ikväll! =D Vi får väl se vad för roligt vi hittar på efteråt ^^

Lycka till med att jobba hemifrån förresten ;)

2010-03-05 @ 10:10:50
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

haha, förlåt mig för att jag fortfarande räknas som liten :P Men du är ju ändå sjuk och då är det bättre att gå på café :P

2010-03-05 @ 13:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0