When I get sick I just stop being sick and be awesome instead?

Har en huvudvärk utan dess like. Eller jo, jag har haft så ont förut men de var på högstadiet och då fick man gå hem om man hade så här ont.
Har försökt allt jag kan komma på, äta lite, dricka lite mer, öppna fönstren. Ja ok, jag kan ta en ipren också men det känns inte rätt. Tabletter är fusk och i vilket fall vet jag inte om vi har nån hemma.
Helst av allt skulle jag bara ringa min chef och säga att jag inte mår bra och måste vila mig idag, men hur töntigt är inte det? Mitt jobb är ju bara att ringa folk och prata och min röst funkar ju som den ska. Work it through bitch. Om 1½ timme har jag iallafall en timmes lunch = powernap?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch då, vet hur bitchigt huvudvärk kan vara.. =/ Krya på dig gumman! <3

(och vadå tabletter är fusk? kan ju säga att så ofta och så hemsk huvudvärk som jag brukar få så skulle mitt huvud sprängts för länge sen utan tabletter.. XP)

2010-03-17 @ 13:38:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0