Why is a raven like a writing desk?

Nyss hemkommen från Alice i Underlandet och vill desperat gärna skriva om hur helt mindblowingly amazing den var, för det var den verkligen - om inte mer! Men just nu är jag fortfarande mållös i all min hjärnblåshet.
Men jag tänker iallafall avslöja så här mycket:
Den var sinnessjukt bra! Den kändes inte så Burton som man kunnat tro men visst kunde man ibland se att han lämnat sina fotspår. White Queen har gett oss ett helt nytt rörelsemönster. LOL åt att Red Queen var en kortlek och White Queen ett schackbräde. Haren var härligt(läskigt?) sinnesrubbad och påtänd, och med allt sitt koppkastande saknade man verkligen 3Deffekterna. Vi uppskattade Hattmakarens glugg mellan framtänderna och hans ögonbryn. Musen hade en uppskattad OCD när det kom till att plocka ögon. Första gången i mitt liv som jag sutit i en biopublik som applåderat under filmen (när Hatter dansar) och efter den!
Mitt utlåtande? Ni måste se den. Och ni måste se den på bio, helst i 3D om ni kan.

Kommentarer
Postat av: Mistress

Den filmen är asbra >w<

2010-03-07 @ 18:56:12
Postat av: Emelie

I know, man blev ju helt mållös efteråt, den är så braaaaa! Underbar film, I love it! <3

2010-03-07 @ 19:17:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0