<3

Om jag inte sagt det tidigare så säger jag det nu.
Fy fan vad jag tycker om den pyttelilla bokaffären här i Greenwich!
Varje gång jag går dit hittar jag åtminstone en ny bok jag vill ha, och varje gång till löjligt underbara priser.
Nyss var vi och handlade och på vägen till mataffären går vi förbi den här bokhandeln, som idag hade fullt med skyltar i fönstret om att det var rea. Sett och gjort, jag drar med mig Thorssa över gatan och in i affären. En kvart(?) senare går vi båda därifrån lite fattigare (£7 resp. £5) och med tre nya böcker: Han med två Starwarsböcker och ett exemplar av William Shakespears samlade verk, och jag med samma Shakespearebok, nån chicklit och Bram Stokers Dracula.
Det här är såklart samma bokhandel där jag köpte min stora bok som heter "everything you know about sex is wrong" för 3 pund första besöket. Hittills tror jag mig inte sett en enda bok där inne för över £5, förstår ni hur lyckligt pengaslösande man blir när man går in?
Så. Nu har jag fått deklarera min eviga tillgivenhet för den här affären så nu ska jag hoppa ut i köket och hjälpa till med maten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vill också besöka den bokaffären! x3

2010-05-27 @ 20:09:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0