Jag är redo! Jag är redo! Jag är redo!

Biljetterna och passet är säkert lokaliserade och lagda i handväskan. Matsäck i form av två liter pastasallad, lite hemmagjord dressing och en flaska alkoholfri äppelcider är packad.
Min stora resväska är nu inte bara packad utan även stängd, vägd (8.2kg) och ställd bredvid dörren. Yes, jag ska vara borta i två veckor. Men det finns tvättmaskin och så stor del av tiden tänkte jag ändå inte ha kläder på mig, dessutom ska jag ha plats över för att frakta hem lite av hans grejer och eventuellt (förhoppningsvis) lite WKD.
Mobilen är laddad så att jag ska ha råd att skicka förvirrade sms även efter att jag lämnat landets gränser och därmed också mina gratis-sms.
Om en timme så rullar bussen ner till Sundsvall och sen är det tågresa ner till Arlanda som gäller.
Fy fan vad jag är spänd! Kan inte klockan gå lite ltie fortare? Snälla.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Have fun hunny! <3

2010-05-26 @ 16:36:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0