Nu börjar bilderna rulla in

Fast hittills har jag bara fredagsbilder, och bara från Emelies kamera. Men tänkte att jag skulle dela med mig lite av dem ändå.



Här är gänget som var med, minus Emelie då eftersom hon tar fotot.
Från vänster: Sandra, Madde, Emma, Kix, jag och Sarah.


Emelie hade gjort supergott bål som jag drack alldeles för härligt mycket av framemot kvällen.


Det grillades. Yes, det är min flintastek som tar upp "halva grillen" eller "ena hörnet" beroende på vem man är som diskuterar storleken. Stort rabalder var det iallafall. Sen kom Emelie och Sarahs lika stora (men mycket fulare!) stek upp på grillen och tog min plats.

 De fabulösa kusinerna.


Visst blev de fina på kortet? 80talisterna minus Kix, men hon är bara i rätt decennium med nån månad ändå.


Och 90talisterna samlades på andra sidan bordet.

 Jag åt. Det var gott.

 Presenter. Före och efterbild. Mellanbilderna finns (kanske) på Sandras kamera.


 I'm so pretty.

 Sen skulle vi bada badtunna.
Det var varmt i vattnet, dock bara jag som faktiskt trivdes i det...

 Efter ett tag hade de sprutat i tällräckligt med kallvatten för att resten av gänget också skulle våga sig ner i vattnet...


Sen spårade bilderna ut, särskilt inför Sandras kamera så här tänker jag censurera lite. Men ni kan få se mig när jag tittar på poseringen för ett av fotona.

 Det syns inte ritkigt när jag klippt i kortet men min lutning bort från "fotot" är ungefär så här kraftig \

 Ingen stugfylla utan bra fyllespel och snacks.


Vi spelade biljard. Det gick inte så bra som det brukar för mig på fyllan, jag satte bara tre bollar. Fast det är bättre än när jag är nykter...

Kommentarer
Postat av: Emelie

This birthdayparty was amazing, I'm so happy! =D

2010-05-10 @ 20:51:47
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Pantat

sv: egoinas hund heter Vilda !

2010-05-10 @ 22:05:46
URL: http://pantat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0