Valborg

Det blev bättre än väntat. Visst var det svinkallt och jag vet inte hur många gånger jag började hacka tänder eller tappade känseln i fingrarna. Men det var så jävla skön stämning! Och det är kul att se hur fler och fler klär sig som pirater för varje år, såg sammanlagt kanske tio "normala" människor igår kväll.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Blev inte full, tror jag och nykteristen Klara var de nyktraste på hela picknicken. Träffade Bob som studsade runt som en projektil mellan alla vänner och berättade hur mycket hon tycker om och saknat dem. Allt eftersom kvällen led övergav hon dock kompisstudsandet och började istället pojksudsa, men det kan ju vara ett roligt tidsfördriv det med..
Blev (fest)kompis med en eldsjäl från Ljusdal när vi åt varsin kyckling bredvid varandra och samlade alla rengnagda ben i en hög före han bjöd på kakor.
Fick se Mao och Menos bli vigda av Kapten i "syndens samfund" eller vad det nu kallades. Mycket romantiskt.
Sen såg vi en ful potatiskuk bli ... pussad, eller om det var ansiktsgnuggad, eller kanske tillochmed avsugen av en annan ful kille. Jag avundas alla som missade den synen. Vi stod och pratade, vände oss om och vips så gick synen inte att undvika. Huga!
Kramades lite med Teddy och försökte fixa ragg åt honom, det gick inte så bra som vi hoppades, men enligt smsen från inatt och imorse så klarade han det bra utan min "hjälp" till slut.
När det började regna kring midnatt så bestämde vi oss för att sex timmars lekande fick räcka och packade ihop för att gå hem till Annette och dricka te och prata före vi somnade.

Oh! Visst ja, jag fick min födelsedagspresent från Tott och Annette också. Tre meter bubbelplast! Till paketet fick jag ett kort som sa "är inte det här barnsligt så har du vuxit upp!"
Och nej. Det blev inga foton alls iår.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en trevlig kväll =) No pictures??? =O Too bad...

2010-05-01 @ 14:54:18
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Thorssa

I gots a picture!!! :P

2010-05-01 @ 15:17:21
URL: http://thorssa.blogspot.com/
Postat av: Beelz

Everybody; Make your genetics your bitch!

2010-05-03 @ 04:44:55
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0