You need kissing badly

Hamnade på Youtube i någon timme igår, stirrandes på mer eller mindre välgjorda fanvids till Borta med vinden. Åh gud vad jag vill läsa om boken nu! Visst, filmen tar upp det mesta men det är inte alls samma stämning i de två och i boken kan man faktiskt känna sympati för huvudpersonen, inte bara för alla runt om henne som i filmatiseringen.
Så nu måste jag skynda mig igenom de andra böckerna jag ska läsa och sen ska jag sätta mig ner och njuta av hur Scarlett äntligen inser att Rhett är den perfekta mannen.
Tills vidare spammar jag med lite youtubeklipp om dem.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååh, Borta med vinden, det var fan inte igår! Har inte sett filmen på evigheter! Och har faktiskt aldrig läst boken.. I should do that.. Måste bara ta mig igenom min stora hög utav böcker först, hehe

2010-05-25 @ 09:03:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0