How can people say Jesus hates gays when he hung out with 12 young boys in skirts?

I förrgår svämmade alla facebookuppdateringar över med "SNÖÖÖÖ!! =D <3<3<3", på skolan igår klagade folk över hur kallt det var och på att de varit tvugna att kliva upp tidigare än vanligt för att skyffla snö. Idag töar den bort igen. Det var årets vinter. Kanske. Inte.
Jag har sjuka cravings efter varma, sockrade jordgubbar och Nickelback. Det sistnämnda är den mest lättbotade.
Somnade framför Pocahontas igår, såg den på engelska och oj vad annorlunda rösterna var. I vanliga fall brukar Disney vara noga med att rösterna ska vara så lika varandra som möjligt men inte i den filmen tydligen. Hövdingen låter korkad, John Smith låter som en tonårspojke och den enda som låter någotsånär som på svenska är Pocahontas herself, även om den trevligaste rösten är Nanako, hennes bästa kompis som alltid låtit lite missanpassad på svenska.
Inatt hade jag en fruktansvärt konstig sexdröm, jag skulle omvända en bög och sen gick det bara utför... Vad skulle Freud säga? Vaknade iallafall någorlunda utvilad vid 9 efter att ha tryckt bort dubbla alarm och ett sms. Satte mig motvilligt med beräkningsduggan igen och fastnade konstant på 9.25/10 när man måste få maxpoäng för ett G. Till slut insåg jag att jag tappat bort ett Na i Na2SO4, smidigt värre där, så jag klarade provet på 11e försöket istället för på .. oh I don't know ... 6e. Borde vara straffbart att vara så dum som jag ibland.
Imorgon ska jag upp vid 5.30 för att hinna fixa tentafika och buss-matsäck före jag hoppar på bussen till skolan vid 6.25, oj vad jag ser fram emot det. Men jag ska iallafall äntligen få sova med Thorssa igen inatt, så det är ju lite plåster på såren. Precis som faktumet att jag efter tentan ska springa iväg till Navet och hoppa på Ybussen ner till Beelz.
Jag borde läsa igenom kemiboken igen, precis som det förra provet och alla labbar vi gjort men jag är så himla slö i huvudet just nu efter beräkningsduggan att jag inbillar mig att det kan vänta.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag känner mig lite kluven över det här med snön jag.. =P

Haha, jag tycker det alltid blir så konstigt att höra Disney-röster på annat språk än svenska, de man är vana vid xP

Du är inte alls dum! Bara lite otur när du tänker ibland kanske? ;P

Ha så kul i sthlm sötnos! <3

2010-11-11 @ 22:44:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0