Rise and shine

Vaknade för 20 minuter sen. Av mig själv! Min klocka ska inte ringa förrän om en kvart. Fattar ni hur skönt det är att få sova ut trots att man ska upp och dra iväg på skolan? Rent himmelskt är det.
Bara därför ska idag bli en bra dag. Två timmar kemiföreläsning och sen ska jag antagligen ta mig hem till Kalles soffa och plugga vidare medans han dricker efter-tenta-vin. Eller nej, det lät inte som en stabil lösning. Två timmar kemi och sen hem-hem och försöka plugga då. Önska mig lycka till med den delen av dagsplaneringen. Mina liljor har börjat vissna, just nu är det bara en som blommar, lite trist med tanke på att det var 5 blommor men vad ska man göra liksom?
Nu ska jag äta frukost. Varm choklad med mackor låter som en bra plan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt när man vaknar av sig själv sådär och kan känna sig utsövd, då brukar det kunna bli en bra dag =)

2010-11-05 @ 23:20:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0