Tentor. Tentor. Tentor. Finns det inget bättre att göra under dagarna?

Dagen har varit fylld av tentor. Först gjorde jag kemitentan, både del ett och två eftersom jag var kass nog att kugga del 1 för 3(?) veckor sen.
Del två kändes ironiskt nog bättre än del ett och jag önskar att de bara hade haft en enda stor tenta av det så att jag hade kunnat förlita mig på de delarna. I slutet räknade jag igenom maxpoäng, g-gräns och vad jag borde få. It did not look good man. Del 1 kunde man som mest få 49 på, G var 29 och troligtvis så kommer jag få 24- Del 2 var 39 maxpoängen, G blir 23 och jag får nog 25. Så inte omöjligtvis får jag göra om första delen en tredje gång. Blärk på det, vill ju lägga den här kursen bakom mig nu.

Efter tentan kunde man iallafall äntligen hämta ut biologin. Som gick sämre än jag trodde, men jag hade fortfarande en hyfsad mariginal ner till G-gränsen.

Om 1½ timme ska jag röra mig bort till navet för att hoppa på bussen ner till Beelz. Ska bli riktigt kul att träffa pojken igen, var ju några månader sen sist nu. Hoppas bara att han gillar min present, annars behåller jag den nog själv.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer säkert gå bra på tentan ska du se =)

Grattis till biologitentan iaf! =D

Ha så kul i sthlm sötnos! <3

2010-11-13 @ 03:40:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0