Wat? I don't even... O.o'

I tisdags skrev jag in mig på kanske 4-5 hemsidor med studentboenden i Uppsala, bara för att alla tjatat på mig om att man måste stå i kö i 4 år för att få en bostad.
Idag var det en Peter som ringde som sett min annons på nån av hemsidorna och tyckte att jag skulle flytta in i deras femma. Tydligen var det bara han och nån annan tjej som bodde där nu men ifjol hade det tydligen funnits ytterligare tre tjejer som bott där och de tänkte att en till tjej skulle få tillbaka lite av den känslan. Innan jag visste ordet av hade han fått in samtalet på sex. Inte ens jag brukar vara så duktig på att vända samtal med främlingar inom 30 sekunder på det sättet. Han sa att eftersom det var en vanlig lägenhet som delades så var det gemensam toalett och undrade om det var ett problem och vips fick jag höra om ofrivillga boners när han gick in på toaletten och nån tjej duschade eller deras bastukvällar. Jag visste inte alls vad jag skulle säga så jag snackade på och försökte göra det klart att jag flyttar först nästa höst och förhoppningsvis med min pojkvän, men ville vågade ju samtidigt inte tacka nej till en eventuell bostad.
Oh well, finns det fortfarande plats till hösten har jag ju om inte annat en backup-plan nu. Shit vilken galen snubbe.

Och Thorssa är gay med Jim och super framför TVspel och bryr sig inte om mig.
Och Kalle ska iväg till sitt ex och återigen uppleva hur det är att inte få nåt.
Och jag vill inte läsa inför fredagens kemitenta.
Och mina ögon börjar göra ont av att ha stirrat på min dataskärm i 6 timmar.
Det känns som att det är Bittens som gäller ikväll. Bara jag har någon att sitta med...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, wtf?? XD Vilken jäkla snubbe alltså =P

Hoppas du hittade nån rolig att ta dig till Bittens med =)

2010-11-07 @ 22:45:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0