Det var då själva...

Igår ville jag hem och titta på tecknad film men hamnade istället på Maddes inflyttningsfest och efter den på Bittens.
Det var himla kul på festen och för en gångs skull var det inte jag som drack på allt under "jag har aldrig", Bittens var mindre kul. Träffade en söt Pablo och Tidda, men de hade träffat någon My som bara satt vid bordet och deppade ihop...

Idag tänkte jag att "nu jävlar ska jag äntligen se de där filmerna jag kände för igår!" Och medans de tankas ner ska jag vara duktig och räkna ikapp mig lite grann iallafall i matten. Men på vägen hem från Thorssa så ser jag vilket vackert väder det är och inser att jag vill städa rummet. Men det får faktiskt lov att vänta, hur välbheövligt det än är. Så nu laddar jag ner Hitta Nemo och Kogänget och bloggar, när det här blivit postat ska jag räkna matte och sen får jag äntligen städa rummet.

Nej, jag vet inte heller vad som hänt med mina prioriteringar idag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh, är det samma Madde som jag också känner som hade inflyttningsfest? Va trevligt =)

Hahaha, ojdå, sikka prioriteringar då, det är ju duktigt ;)

2010-10-16 @ 22:43:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0