Goddag

Imorgon ska jag skriva en tenta för hela bilogikursen klockan 8, det innebär att jag måste ta bussen klockan halv 7 på morgonen. Inser ni hur tidigt jag måste gå upp då? Det är ju rent skandalöst!
Som ni förstår innebär ju morgondagens tenta att jag har min dag färdigplanerad. Plugga.
Eftersom jag uppdaterar bloggen förstår ni hur långt jag kommit på dagordningen.
Ska snylta in mig hos Kalle för att försöka få nån struktur på pluggandet. Som vanligt. Hans soffa och min rumpa är nog nästan lika nära vänner som min rumpa och Thorssas händer vid det här laget.
Har beställt födelsedagspresent åt Beelz. That's right biatches, I'm coming down for your partaaaay!
När jag får pengar imorgon får jag väl passa på att beställa biljetter också. Precis som att jag måste ta ut en 500ing på morgonen för att ladda det där förbaskade busskortet så att jag kan skriva den dumma tentan. Gissa vem som kommer få en till stämpel på sitt varma-drycker-från-pressbyrån-kort för att överleva?
Nu: Strumpjakt och tandborstning före jag kastar mig iväg till Kalles soffa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy för att behöva kliva upp så tidigt.. Lycka till på tentan sötnos! <3

När åker du till sthlm btw?

2010-10-24 @ 21:50:30
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Ja, den gick av, helt jävla sjukt! Låset hade/har typ fryst igen eller nått! O.o

(Btw; vadå alias; Emelie? ;P)

2010-10-24 @ 21:51:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0