Godmorgon

Thorssa började 07.45 imorse och hade ställt larmet på 7. Fast glömt att trycka på ok, upptäckte vi när vi 8.05 rullade ur sängen. Själv börjar jag inte förrän 13.15 och min buss går om 50 minuter. Det känns rätt lyxigt att få sova ut på morgonen för en gångs skull...
Så medans han stressade iväg till jobbet lagom försenad så satte jag mig lugnt vid hans dator för att titta på senaste avsnittet av Top Model i väntan på att jag skulle orka bry mig om att leta reda på vilka jeans på golvet som var mina. Lata mornar är något man måste vårda ömt förstår ni.
Vid 10 vandrade jag hemåt i höstblåsten som verkligen dragit igång på allvar idag. När jag svängde runt husknuten höll jag på att flyga omkull, och insåg hur mycket jag faktiskt saknat ordentliga vindar under sommaren.
Nu sitter jag här och läser ikapp mig på internet med en playlist som innehåller all min musik på datorn och en shuffleknapp. Det blir en spännande känsloresa när man börjar med Repo! The genetic opera, efter det blir det Miley Cyrus, sen Rob Zombie före Michelle Branch och keltiska säckpipor, släng in lite Disney och punk på det så har ni ett representativt urval.
Jag har bara en lektion idag, en dubbel-labb som jag är måttligt intresserad av. Men är det obligatorisk närvaro så är det...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men huva va det blåser nu! Superirriterande då man måste ta sig fram med cykel...



Sovmorgon är underbart :3

2010-10-15 @ 00:38:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0