I aint got time to bleed!

Jag har varit på väg att bli sjuk under de senaste tre veckorna men har inte känns att jag haft tid mellan alla redovisningar, viktga föreläsningar och laborationer.
Men nu är det mer eller mindre slut så då kanske jag har tid att lägga mig ner i sängen en hel dag och tycka synd om mig själv?
Få se nu, så mycket kan jag inte ha att göra.
Imorgon är det högskoleprov.
Söndag måste jag plugga inför måndagens biologitenta.
På fredag samma vecka ska vi ha tenta på matten.
Under helgen ska jag både spela rollspel, fira halloween och läsa ett kapitel fysik.
På måndagen börjar fysiken och dessutom måste jag börja plugga inför den annalkande kemitentan som jag ska göra samtidigt som jag gör omtentan i kemi.
Eller så tar jag ut den här förkylningen kring jul istället. Ja, jul blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy för att ha så mycket att göra =/ Kämpa på sötnos, heja heja! <3

Nu håller jag tummarna för oss båda imorrn, lycka till!

2010-10-22 @ 19:04:13
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0