I'm such a slut!

Erii har en teori.
Om man är så full att man inte minns något, och det inte finns några bevis, har det då hänt? Detta diskuterades livligt i väntan på att biologiföreläsningen om bandmask och anal/munöppningar började. (För övrigt den absolut mest urspårade föreläsning jag någonsin varit på) 
Enligt honom så kan det ha hänt. Kan betyder i det här fallet "ja". Så minns man inte att man inte haft sex med någon så har man antagligen legat med varandra. "En främling är en person som du tror att du inte legat med än". Enligt denna teori har jag alltså knullat hela klassen eftersom jag inte har något minne av att inte bli full och låta bli att ha sex med dem. Det går närmare 60 pers i min klass...
Hur många minns ni inte att ni inte haft sex med?

Kommentarer
Postat av: Thorssa

snyft

2010-10-15 @ 16:52:40
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, vilken störd teori! XD

2010-10-16 @ 00:34:44
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0