Lista!

Jag vet. Jag borde blogga om hur jag firade födelsedagar förra helgen. Eller hur mitt hår försvunnit. Eller att kemitentan nog kan ha funkat. Eller att jag och Erik firade ett år i lördags.
Men jag är lat. Så ni får nöja er med en lista.

Skulle du hellre:
Pierca näsan eller tungan? - Egentligen inget dera, tror inte jag skulle passa i något av dem och dessutom tycker inte min kropp om piercings... Tyvärr.
Dricka röd eller grön mjölk? - RÖD!
Brinna upp eller drunkna? - Åh fy fan. Frysa ihjäl. Men av de två... ingen aninig, båda är fruktansvärda.
Rullar du spaghettin? - Yes!
Har du ätit sushi? -  Ja, det var inget för mig...
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Kanske två?
Har du blivit jagad av polisen? - Nope
Har du en hund? - Japp
Sover du helst själv eller med någon? - Med någon
Tror du på kärlek i första ögonkastet? - Ja, det vill jag göra. Fast egentligen är det väl snarare "ögonblicklig attraktion och personkemi" eftersom man inte känner personen än... Men det var ju nästan ändå så det var för mig och Thorssa, iallafall från min sida.
 

Har du de senaste 24 timmarna:
Sjungit? - Klart jag har!
Blivit kramad? - Ja men det var några timmar sen nu.
Känt dig fånig? - Jag känner mig alltid fånig, så det antar jag?
Saknat någon? - Ja
Klippt håret? - Haha nej det har jag inte gjort så nyligen
Gråtit? - Ja, det var jättesorgligt när vattenprinsessan Yue dog i The Last Airbender!
Ljugit? - Nej?
Blivit kysst? - Ja! x3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice nice ;)

Ser fram emot bloggande om de andra grejerna du nämnde också!

2010-10-04 @ 14:42:58
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Thorssa

"Erik" Frikkin' namedropper! :D

2010-10-05 @ 07:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0