You either work at making yourself happy or sad, the amount of work is the same


Känner äntligen att min andning har den takt den ska och att huvudvärken som tryckt ihop mina tinningar i veckor har försvunnit. Det kanske var all stress kring prov ändå, men det blir väl lätt så med tre viktiga prov inom loppet av en vecka...

Det är bara så otroligt att det gick så snabbt, när jag kom hem idag var jag slut på alla sätt man kan vara det. Min kropp var trött av sömnbrist, stress och kallt väder. Mitt huvud var slutkört efter att koncentrera sig på siffror jag aldrig tidigare förstått mig på.
Men nu mår jag bra igen. Det tog lite Glee, både avsnitt och soundtrack, lite doftande på mina liljor och ... nedsittning.
Förutom att jag inte ligger invirad i Thorssas famn är det här nog så bra man kan må.
Så nu när jag har lite välmående till övers igen tänker jag skicka kärlek på er som står ut med mig även fast jag blir en elak och bitchig zombie när jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart man blir helt slut när man haft sådär mycket att plugga inför, inte mer än normalt! Men nu är det över iaf, va skönt =) Nu förtjänar du att vila sötnos <3

2010-10-30 @ 11:25:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0