Bara för att det var länge sen jag hade en lista utan musik

1. När grät du senast? - Igår
2. Har du lätt för att bli kär? - Jag hade lätt för att bli kär i Erik?
3. Vilken låt är bäst just nu? - Jadu, detär väl antagligen Fucking Perfect ändå.
4. Är du snål eller generös? - Generös så fort jag kan. Men det brukar inte vara så länge...
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Måste snabbgoogla.Ugh. SJP då, hästansikte och ålder till trots.

6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Supersura eller lakrits.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - För ärlig?
8. Vad tar du med på en fest? - En dryck jag känner för den kvällen.
9. Har du ett bra självförtroende? - Beror helt på vad det handlar om. Men det är väl hyfsat bra.

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Analeigh Tipton, Kayla Ferrel och Miranda Kerr (Ja, jag får min modellinfo via ANTM och Victorias Secret)
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Genom att säga hej? O.o

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Josh Groban är skitsöt när han inte har keps och glasögon på sig.

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Erika (p)

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Med gorefilmer och sex som sig bör hoppas jag.
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Villa
17. När drack du alkohol senast? - Förra lördagen
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Samsung. Den är röd.

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Att klara av saker, att bli överraskad och ryggkli.

20. Bästa boken du läst? - Läst många bra. Harry Potter och Narniaserierna är underbara, Borta med vinden blir bara bättre ju längre in man kommer, Sagan om Avalon. Är nog de serierna jag läser om oftast iallafall...
21. Nämn dina närmsta vänner. - Kalle, Erii, Emelie, Kix, Erika och Jessica

22. Vad har du för planer för denna dagen? - Plugga. Tyvärr.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar, jobbar när jag får.

24. Hur många barn vill du ha? - Inga.
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja.

26. Vilka länder har du besökt? - Frankrike, England, Danmark, Holland, Egypten. Tydligen Tyskland och någon Kanarieö före jag hade en lillebror också men det kan fan inte räknas.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. -Orättvisor, djurmisshandlare och allmän oärlighet.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Måste jag? Unga Brad Pitt ser bättre ut men tror Orlando skulle vara roligare att hänga med eftersom jag hört att han är adrenalinjunkie.
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Alkohol och folk jag tycker om. Resten varierar

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?- Helt upp till dem, synd bara att samhället dömer och har bra minne.
32. Film hemma eller bio? - Gillar bådeoch, men bio känns mer speciellt.
33. Vem fick du senast sms av? -  Erik
34. Vem ringde du sist? Erik
35. Hur är ditt humör just nu? - Less på biologin men skäms över att lämna allt jobb till Erii.
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? -Mitt platta hår, mina födelsemärken och minska ner mina fötter.
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Fast förhållande
38. Är utseende viktigt för dig? - Jag är inte snygg nog att få tycka någon annan är för ful att umgås med. Men nej, tror inte jag hade brytt mig om jag såg bra ut heller.

39. Hur många konserter har du varit på? - Inte tillräckligt. Bara typ 5-10 stycken beroende på hur man räknar.

40. Något du inte kan leva utan? - Någon form av kärlek.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Klart. Jag är ju bäst på alla sätt och vis.
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Hade varit rätt coolt, men skulle jag vara där som skådis aka servitris eller faktiskt ha ett jobb?
44. Vad tycker du om adoption? - Världen är överbefolkad, om du kan lugna din biologiska klocka genom att ta hand om dissade ungar istället är väl det helt lysande? Dessutom är det högre krav på adoptionsföräldrar än biologiska.
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Beror väl på personerna mest. Men stora skillnader i låg ålder (15-28 tex) känns ju som att nåt är fel.

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Jag skulle väl vilja "ändra" så att jag är klar med matte och fysik för iår, men annars trivs jag bra.
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Jag är i det och vi har hållit ihop i ungefär 1½ år nu.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Jessica tyckte tydligen att jag var lik Clea DuVall i "Girl interrupted".
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - När jag var liten ville jag jobba på posten (inte som brevbärare), men jag var inte helt säker på vad det innebar. Jag är löjligt lättpåverkad av folk jag tycker är häftiga, jag hade just upptäckt Dragonforce när en kille sa att det var världens töntband - det tog mig 2 år att lyssna på dem igen och inse att de visst är bra. När jag gick mellanstadiet spelade jag trombon i två år.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fucking Perfect! <3

Frankrike och Holland! :3 Åh, vill åka dit igen!

2011-04-15 @ 22:07:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0