Heh...

Jag och Erii insåg att vi valt ett alldeles för stort och svårt område att bara leta fakta om på internet istället för att bedriva forskning, så vi har bytt inriktning för vår redovisning. Vilket innebär att jag har bytt ut 5 sidor copypasta till en halv sida avskriven ur läroboken och utan minsta motivation att ens fylla ut med wikipedia. Så antingen tar jag mig i kragen och gör det ikväll, istället för att ha utlovad myskväll med Thorssa, eller så gör jag det imorgon, istället för att plugga inför kemiprovet på tisdag. Är inte livet för härligt?
Tacka vet jag ponnies. Här kommer bilder.




Finns en massa fler fina bilder på Fillydelphia eller Ponychan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med både redovisning och prov sötnos! <3

Och vilka söta ponnybilder förresten, haha!

2011-04-17 @ 19:23:23
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0