O_o

Det stod folk på Navet imorse och delade ut gratis tidningar och youghurt. Vem är jag att säga nej till gratis saker? Så jag tog en tidning och en äpple-kanelyoghurt, Erii visade sig en timme senare med en jordgubb-rabarber. Vi drack dem under stor munterhet hela förmiddagen och lunch. Yay us!
Men det som fångade min uppmärksamhet var en liten notis en bit in i tidningen. Det skiljde visserligen med en natt men jag kände fortfarande att jag var tvungen att kolla samtalshistoriken på mobilen.
För gissa vad som hänt natten före jag blev uppringd?


Kommentarer
Postat av: Beelz

Mind = Blown.

2011-04-04 @ 19:16:08
Postat av: Emelie

Huh, mysko... O.o

2011-04-04 @ 21:15:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0