Kaaaallt

Det gick precis lika bra som vanligt att somna inatt, men natten i sig har varit så jävla kall! Jag har vaknat flera gånger för att typ en armbåge stuckit ut under täcket och måste klamra mig fast vid Erik för glatta livet om jag ska ha en chans att somna om. Bara för att vakna igen en timme senare...
Det var allt annat än behagligt att gå upp när klockan ringde imorse, inte ens en supervarm dusch kunde rädda mig. Så nu sitter jag här, med knästrumpor, långbyxor, långärmat och funderar på om jag verkligen kan ta en filt också. Det är trots allt bara bröjan på augusti...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, jag vill inte ha kyla, jag vill fortfarande ha sommar, vägrar inse att det snart är höst, inte än!...

2011-08-12 @ 20:44:51
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0