What just happened?

Så jag sitter här, helt oskyldigt och har en nattlig chatt med andra Potterheads. Vi diskuterar favoritböcker och ändringar i filmerna. In kommer nån tjej som inte läst böckerna och därför inte fattar vad vi menar när vi saknar Peeves. Men hon hatar Umbridge så vi fokuserar på det istället.
Det kommer fram att hon inte läst böckerna för att "hennes syster tror att de är för tunga för henne". Genast väcks frågan om ålder. Efter någon gissning så svarar hon med att 8 år är relativt nära. Great, jag sitter alltså uppe mitt i natten och chattar med en 8åring. Tur att jag har några gymnasister med i chatten iallafall.
... Guys? Borta~~
Ok, så det är jag och en 8åring som sitter uppe sent (för vår kontinent) och snackar Harry Potter. Känns lagom knäppt.
Helt plötsligt börjar hon skriva skitkonstiga saker som inte ens har med HP att göra "haha jag gör alltid galna saker, när min mamma ber om hushållspapper får hon servetter". VA??!?
Efter alldeles för många konstiga super-off repliker lämnade jag chatten jag med. Med världens konstigaste känsla av att internetpolisen kommer komma efter mig som någon jävla groomer eller något. För man kan ju inte vara 22, klä ut sig till tentakelmonster, spamma facebook med My Little Pony och Harry Potter utan att vara ute efter 8åriga flickor från USA?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, stört =P Min lilla Harry Potter tokiga Elisabeth ;3

2011-08-28 @ 20:39:14
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0