It's not easy being green~~

Idag har jag samlat vuxenpoäng som aldrig förr. Jag har köpt en julskinka, om än inte griljerat den än och på eftermiddagen så släpade jag med mig Erik till Ica och dollarstore för att köpa julgran och pynt. Det ni!
Men fuskgranar alltså... Jag fattar ju varför det alltid har varit en riktig gran hemma hos oss, förutom att de luktar bättre och det är kul att strosa runt i skogen i jakt på den rätta granen. Vi har skruvat ihop delar och vecklat ut kvistar så det stått härliga till. Och ändå så kan man se metallstommen. Det är ju tragiskt. Men det kanske blir bättre när den får lite pynt på sig imorgon. Men så här ser den ut för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Beelz

sv: Nej jag vet, det är inte slutet. Men jag är så jävla trött på alla uppförsbackar jag bygger åt mig själv. Sen att jag inte kommer få skit för detta "misslyckande" från mina lågutbildade päron, som alltid går runt och skryter om hur smart deras lilla gosse är, är nog en dum fantasi. Det märkte jag av väldigt mycket från morsan under mitt sabbatsår iaf. Jävlar vad elak hon kunde vara när jag degade hemma i min depression.

2011-12-16 @ 11:17:11
Postat av: Emelie

Helt klart en massa vuxenpoäng; både julskinka och gran, nice ;)

2011-12-16 @ 15:22:44
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Nedi

Jag ska se om jag kan ta en bild på mina föräldrars gamla gran och så får du se om den är lika hemsk. Också en plastgran, asgammal och aningen sne och vind nu efter många år(vi fick till och med klippa av toppen) men jag minns den som fin i alla fall. Har inte sett den sedan 2008 eller något sådant. x)

2011-12-16 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0