Klockan är 9...

Vilket innebär att jag har varit uppe i drygt 12 timmar och därför gjort mig förtjänt av sömn.
Imorgon så måste jag ta mig upp till MIUN och fråga om jag kan skriva min tenta där!
Så då kan jag passa på att hämta mitt vin som jag lämnade hos Natalie igår också.
Och sen på kvällen så är det årets sista poledancelektion, hur jag ska klara mig tills januari är ett mysterium.
Om någon har svårt att hitta på en present till mig utefter de vanliga önskemålen "konstigt, barnsligt eller matrelaterat" så är stångbidrag väldigt uppskattat så att jag äntligen kan köpa en egen att leka på här hemma också, istället för bara två timmar i veckan...
Men nu ska jag sova. Eller ja, se på film tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha så kul på sista lektionen iaf, så typiskt att jag inte får se dig den 9e, men jag får vänta tills du har din egen stång iaf, och få en privat show! ;D

2011-12-04 @ 22:56:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0