Ålder är bara en siffra?

Jag såg på första Harry Potterfilmen igårkväll.
Jag minns när jag var 12 år och den kom ut. Fy fan vad kär jag var i ron på den tiden! Det är jag väl i och för sig nu med, men inte på samma sätt. När jag var 12 år fanns det inte en enda kille som var snyggare än Rupert Grint, och när han var knekt på det gigantiska schakbrädet? Raowr...



Men nu, 10 år senare, är han bara fruktansvärt söt. (Det är de alla tre.)
Men jag står fast vid att samåldrade Rupert Grint fortfarande är jävligt snygg!


Kommentarer
Postat av: Ellis

Ser ju tokmongo ut på iaf 4 av korten... Vilket han alltid gjort! :D



Ja jag orkar inte ändra "namn".

2011-02-04 @ 17:37:19
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Naw va söt han var i första filmen! :3 Har inte sett den på åratal, borde göra det ^^

Men damn, jag skulle då inte trott att det var han på den där sista bilden! =O Wow!

2011-02-04 @ 22:48:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0