Maybe baby

Jag är med i en studentförening som heter Mink; Mittuniversitets Nätvärk för Kvinnor, som har planer på att hitta på något kul under internationella kvinnodagen iår. Vi har hört av oss till några kända bloggerskor som är duktiga på att inspirera för just den dagen och det var jag som fick höra av mig till Egoina. Och nu har hon svarat att det vore jättekul att komma hit! Så jag kanske ska få träffa henne! IIIIH!



Nu har jag matte, får se om jag fattar mer än vad jag gjorde igår på Kalles soffa. Sen ska jag och Erii leka modeller, could be interesting.

Kommentarer
Postat av: Emelie

=O =O =O Ska ni få dit Egoina?? Fan va fubbigt! När då??

2011-01-21 @ 11:13:51
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: s.

Jag vill också vara med och träffa Egoina! Jag läser inte en enda storbloggare utom henne. Orättvist :(

2011-01-21 @ 14:40:46
URL: http://sandralinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0