Nej nu går jag ner till Tempo och köper kalorier. De förstår mig.

Sen Thorssa gick till jobbet för 3 timmar sen så har jag:
Suttit på facebook.
Dansat.
Tömt diskmaskinen och fyllt på med ny disk.
Funderat på att städa lägenheten.
Bestämt mig för att om det är hans lägenhet så är det hans jobb att hålla den ren.
Spelat facebookspel.
Tittat på komiker på youtube.
Dansat lite mer.
Plockat fram matteboken.
Öppnat och läst i boken.
Insett att jag inte fattar nåt.
Funderat på att gå till affären för att köpa ätbar matte-motivation.
Bloggat.

Komikerna är förrseten grymt bra låtskrivare:



Fun fact: Jag skickade "If I didn't have you" till en kompis över facebookchatten, nu är det tre tjejer i stadiga förhållanden som lagt upp den i sina loggar (ok, jag är en av dem, men ändå - det gick på 10 minuter).


Kommentarer
Postat av: Beelz

sv: Oh love, inte dränkte jag mina sorger heller, iaf inte från början.. Nej jag tänkte bara dricka smått och se black books men vinet slog hårdare än jag trodde det skulle göra sen blev det lite mer än först beräknat :P

2011-01-04 @ 17:46:53
Postat av: Emelie

Haha, det är så typiskt att det är så mycket man kan komma på att göra när man borde plugga!

2011-01-04 @ 22:06:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0