Ynk

Igår hade jag bara ont i benen, men det var inte så "bara" ändå.
Sen hade ett halvt dussin uppdaterat sina facebookstatusar med att de skulle göra situps om man gillade statusen. Efter en hel del "gilla" så kände jag mig elak om jag inte kopierade jag med, dålig ide. Hade så fruktansvärt ont i min stackars otränade mage när jag var klar med de 140 situpsen på mindre än en timme. Kunde inte skratta ordentligt eller nåt.
Men magen var iallafall lika vänligt degig som vanligt när jag klev upp imorse, även om jag fortfarnde gick som en pingvin på grund av benen... Men nu, nu tycker min mage att den har rätt att få ont så fort jag vrider på mig. Kunde den inte kommit på det imorse när jag var beredd? Jävla kropp.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanske var det jobbigt, men det var ju också duktigt gjort ;)

2011-01-04 @ 22:21:13
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0