Better late than never

Beelz har klagat hundratals gånger på att det bara är jag som tipsar honom om saker som han sedan blir kär i och att han minsann är snäll nog att ge mig creds för tipsen, medans jag bara tar emot tips utan att ge honom nån cred alls för att ha hittat något nytt och fantastiskt.
Så nu är det äntligen dags! Commuinty är en sjukt kul serie om en studiegrupp på folkhögskola som i varje avsnitt hittar på nåt nytt underbart. Jag skrattar så jag gråter varje gång jag och Thorssa slår igång ett avsnitt. Så tack Beelz för att du förgyllt min lista med bra serier.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finally some credit where credit is due.



"You have... rolls dice succesfully rubbed your balls on his sword"

2011-03-31 @ 08:55:52
Postat av: Emelie

(Kan inte kommentera kalas-inlägget O.o Så kommenterar det här istället);

Låter som du hade ett trevligt födelsedagskalas sötnos, önskar att jag hade kunnat vara där och fira dig också! <3 Jag är iaf hemma under min födelsedag, men jag har inte riktigt kommit på vad man ska hitta på då, vi får se, vi får se.. Men vi kanske kan byta presenter då, om du vill of course? =)

2011-04-01 @ 01:13:26
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Woooooooo, this looks interesting. Must download :)

2011-04-04 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0