Bilder från veckan som gått

Det blev en sjuhelvetes massa bilder tagna under veckan också, men bara vissa har hamnat på facebook. Dock har Jessica den fantastiska inställningen att bara hennes kompisar ser bilderna, så jag täntke dela med mig lite av dem här.

 Det pluggades. Till skillnad från nu.

 Det mockades, extra sexigt var det såklart när Erii var den som grävde efter bajs.

 Det ryktades....
 ... och dampades.

Det åts apelsin och skars apelsintänder.

 Det reds för första gången på alldeles för länge.
 Och det satts i sadel för första gången rätt och slätt.

 Jessica och Roffsen ville inte riktigt titta in i solen.

 Det transades med ögonskuggs-skägg före läggdags också.

 Jag blev heroinchic när jag inte fick skratta...
 Och Erii blev bara allmänt snygg. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder, och va mysigt det såg ut att rida! =) Och damn, ni båda såg verkligen ut som karlar på de bilderna, hahaha! xD

2011-03-07 @ 23:10:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0